Transformasi microsoft 2019


Cuba korang bayangkan dunia sekarang seperti apa yg terdapat dalam video diatas. apakah teknologi yg ditunjukkan sudah begitu maju atau masih ketinggalan kalo nak dibandingkan dengan teknologi purba....tp kalo sekarang nih kita sudah berada dalam dunia yg sedemikian rupa, mesti best.....semua kerja dan urusan jadi mudah.....tp duit la parah sikit.

Ketika Microsoft memutuskan untuk membayangkan masa depan, ia tak pernah gagal untuk mempengaruhi. Hari ini di Wharton Business Persidangan Teknologi, Bahagian Perniagaan Microsoft presiden Stephen Elop melancarkan pengeluaran terbaru dari Microsoft Office Labs yang disebut "2019", dibintangi lelaki, wanita dan anak-anak bermain dengan next-generation of communication, collaboration dan production technologies. (via Steve Clayton)

Tapi bila aku search2 kat tenet aku jumpa mcm2 komen dan pendapat yg berbeza tentang benda nih, ade yg positif, ade yg negatif....jadi aku mempersilakan korang semua untuk bg komen dan pendapat korang berkenaan dengan video tu....sila2 jgn malu2, jom kita "discuss" sama2....^^

0 comments:

Post a Comment