Magic Fiesta At Tawau, Sabah. Congratulations!!!

"Congratulation To All Sabah's Magician"




TAWAU BEST!!!

Tahniah kepada semua rakan-rakan magician di Sabah, terutamanya saudara Alif(MagicTawau) kerana berjaya menguruskan satu projek yg hebat dengan jayanya.

Dengan kejayaan ini, di semenanjung turut merasa bangga dengan magician2 malaysia dan juga merasa agak tercabar dan jeles cemburu dengan kehebatan mereka, aku amat mengharapkan magician2 di semenanjung juga akan cuba melaksanakan program yg hebat seperti mereka.

Dgn program sebegini rupa, aku yakin inilah  permulaan perkembangan magic di Malaysia dan semakin meningkat di masa yg akan datang.

Tidak lupa juga tahniah kepada sahabat2 ku ahli silap mata jemputan dari semenanjung iaitu Shahrill Fuyoo Magic dan Ali Magicfinger kerana berjaya melaksanakan tanggungjawab yg diberikan oleh magician2 dari sabah dengan cemerlang dan persembahan yang menggemparkan.

Di sini aku memaparkan beberapa video persembahan oleh ahli2 silap mata di Sabah(Tawau) Festival Magic tersebut untuk tontonan seluruh warga Malaysia.


Trailer



Ali MagicFinger


Shahril Fuyoo Magic 1


Shahril Fuyoo Magic 2


Shahril Fuyoo Magic 3


Ezad De Zid Fenomena Magix


Alfian


Seven


Adin Hans


Boboy


Zaidi Zainal

Sekali lagi aku ingin mengucapkan TAHNIAH yg teramat sangat kepada Alif(MagicTawau) and The Gang, Magician dari KK dan tidak lupa juga kepada semua magician2 yg terlibat secara langsung mahupun tidak langsung dalam menjayakan program tersebut serta kepada semua peserta-peserta yg hadir ke program tersebut.

Nantikan kemuculan Festival Magic seperti ini di Semenanjung Malaysia pulak.^^

CONGRATULATIONS!!! 


***p/s: Kepada magician2 yg membuat persembahan di Tawau tempoh hari yang videonya tidak dipaparkan disini, jgn kecewa dan kecil hati. sila beri link video anda di ruangan komen dan insyaAllah aku akan letak video anda disini....thanks to all, maju lah Magician Malaysia....^^






Credited to:-  Alif (MagicTawau), Shahril (Fuyoo Magic), 
Ali (MagicFinger), Ezad (Fenomena Magix),
 dan semua rakan2 magician
 yg terlibat secara langsung dan tidak langsung
 dalam Festival Magic Sabah, Tawau 2010.

1 comments:

]|A|[w@n[G] said...

To All Semenanjung's Magician, jom buktikan yg kita juga mampu buat seperti saudara2 di Tawau, Sabah....^^

Post a Comment