Jalan-jalan Magic !!!




Video ni dirakamkan ketika aku balik beraya kat kampung aku di kedah.....tiba2 ada la sorang member aku nih ajak aku lepak kat aloq setaq (loghat utara pasai aku org kedah), tup2 dia bawak "camera", dia kata kat aku "Weh Awang, Jom rakam video magic...nak?" aku pun jawab " mcm *****, awat hang tak habaq awai2, tadak plan apa2 tau2 ajak rakam video jaa....jamm betoi la hang nih, len kali habaq la awai2", marahku kepadanya........tp takpa, sebagai seorang magician aku pun terpaksa menerima pelawaan member aku tu utk membuat satu rakaman video magic.....dgn takda apa2 perancangan aku pun ikut saja member aku pi jalan2 kat "city plaza" sebuah kompleks membeli-belah kat aloq setaq dan membuat rakaman video magic.....kemudian kami bergerak ke Taman Rimba aloq setaq dan meneruskan rakaman kat situ pulak.....akhirnya member aku ni pun bawak balik "camera" dia dan membuat editing terhadap video tu......bila aku tgk video yg dia namakan "Jalan-jalan Magic" ni, aku pun berkata dalam hati, "pandai jugak mamat nih buat editing, video hancur pun dia bleh edit kasi cantik....bagus2"....lepas tu terus aku ajak dia buat rakaman lagi tetapi dgn perancangan yang rapi pulak....apa2 pun aku ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Amirul (PubliCMagic) dan Fikri Cot (Botak) kerana bersama-sama terlibat dalam jalan-jalan magic spontan nih...Thanks^^ 

0 comments:

Post a Comment